Töötajate tagasiside küsitlus
Palgainfo Agentuur pakub abi töötajate tagasiside küsitluse
- korraldamisel
- tulemuste analüüsimisel
- tulemuste kasutamisel muutusteks ja arenguks
Palgainfo Agentuuri töötajate tagasiside küsitlustes kogutakse infot mitte ainult rahulolu, vaid töötajate arvamuste kohta laiemalt.
Meie uuringute eesmärk ei ole n-ö keskmise temperatuuri mõõtmine, vaid töötajatelt info saamine muutusteks ja arenguks.
Samuti on meie küsitlustes oluline koht töötajatele organisatsiooni väärtuste edastamisel ning nende kaasamisel tulemuslikkuse parandamisel.
Näidisküsitlused testimiseks
UUS! Töökorraldus, muutused rahulolus ja töömeeleolud
Kaugtöötajate meeleolude küsimustik
Töötajate tagasiside küsitlus (rahulolu, motiveeritus, lojaalsus jt)
Koolitused ja töö tulemustega
Teemad:
- Küsimise kunst ehk töötajate küsitluse korraldamise võtmeküsimused
- Tagasiside küsitluse tulemuste kasutamine muutusteks ja arenguks
Kuulake ka Äripäeva raadio Teabevara tund: Kuidas arendada ettevõtet ja viia ellu muudatusi
Saadaval seminari slaidid ja videosalvestus
Metoodika ja hinnad
Töötajate küsitluse metoodika ja hinnad 2020 (PDF)
Ankeedid on saadaval ka paberkandjal eesti, inglise ja vene keeles.
Samuti laenutame vajadusel kinniseid kogumiskaste täidetud ankeetidele.
Tagasiside küsitluste e-väljaanded
E-väljaannetes jagame oma kogemusi organisatsioonisiseste küsitluste korraldamisel.
Nr 1 Tagasiside küsitlused: areng tagasiside kaudu
Nr 2 Tagasiside küsitlused: kas tegeleda nõrkuste või tugevustega?
Nr 3 Tagasiside küsitlused: kuidas probleeme positiivses võtmes lahendada?
Lisaküsimustele vastab ja aitab pakkumise päringul:
Laura Arro
Palgainfo Agentuuri assistent
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.