Palgainfo Agentuuri PRESSITEADE
Täna, 4. mail, algab Palgainfo Agentuuri ja partnerite igakevadine töötajate küsitlus, mille fookuses on tööga seotud emotsioonid ning nende mõju motivatsioonile ja lojaalsusele.
„Varem läbiviidud uuringute tulemused näitavad, et emotsionaalsel sidususel oma töö ja organisatsiooniga on töötajate käitumisele suur mõju. Töötajad, kellele meeldib nende töö ja kes on uhked, et nad töötavad just selles organisatsioonis, on rohkem motiveeritud ja lojaalsemad. Kuidas aga selline suhtumine kujuneb, millist rolli mängivad igapäevaselt kogetud tunded, töötingimused ja isiksuseomadused, seda seekord uurimegi,“ ütles Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder.
Palgainfo Agentuur küsitleb tööandjaid ning töötajaid ja tööotsijaid kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Lisaks põhjalikule töötasu küsimustikule uuritakse töötajate rahulolu, motivatsiooni, sidusust ja tööturukäitumist. Tavapäraselt osaleb küsitlustes üle 10 000 töötaja ja üle 300 organisatsiooni esindaja. Agentuuri uuringud on osalejate arvult kõige suuremad tööturu- ja palgauuringud Eestis.
Küsitlusele saab vastata eesti ja vene keeles maikuu jooksul.
Uuringu esmased tulemused avaldatakse 19. juunil 2017, põhjalik kokkuvõte ilmub 21. augustil 2017.
Uuringus osalemine on tasuta, samuti on uuringu peamised tulemused osalejatele tasuta.
Uuringus osalejatele on pannud välja auhinnad ajakiri „Imeline Teadus“, ESTONIA Resort Hotel & Spa 4*, Loodusvägi, MuaMua Studio, Prisma Peremarket, Saku Õlletehas ja Viking Line.
Uuringut aitavad läbi viia Eesti suurim tööportaal CV Keskus, tööandja turunduse agentuur Brandem, Eesti Ametiühingute Keskliit, personalitöö teenuseid pakkuv HR factory, Innove Rajaleidja, töödisaini labor Vivic, Tartu Ülikooli majandusteaduskond.
Lisainfo:
Palgainfo Agentuur
www.palgainfo.ee