x

Palgainfo Agentuuri seminar

TAGASISIDE KÜSITLUSED

ARENG TAGASISIDE KAUDU

 

AEG: 13. märtsil 2020 kell 10.30–13.00

KOHT: Tehnopol, Teaduspargi 6/1, Tallinn


Seminaril jagasime kogemusi organisatsioonisiseste küsitluste korraldamisel.

Tagasiside küsitlused on hea tööriist muutuste ja arengu ellu kutsumisel ning töötajate kaasamisel sellesse protsessi.

Tagasiside küsitlusega saab koguda organisatsiooni tulemuste seisukohalt olulist infot – kus on meie tugevused, kus nõrkused ning millised on töötajate suhtumise ja käitumisega seotud riskid. Samuti on küsitlus hea võimalus organisatsiooni väärtuste kommunikeerimiseks ja töötajate positiivse suhtumise kujundamiseks.

Seminaril rääkisime tagasiside küsitluse korraldamise sisulisest ja tehnilisest poolest, samuti tööst tulemustega.

 

Seminari tutvustus ja päevakava välja trükkimiseks (PDF)

Vaadake tagasiside küsitluste kohta lähemalt

 

Video ja slaidid


Tegime seminarist ka videosalevstuse. Videod ja slaidid on saadaval profipaketi kasutajale, seminaril osalejale, samuti töötajate tagasiside küsitluse tellijale.

Teised saavad videod ja slaidid tellida hinnaga 29 eurot (lisandub käibemaks).

 

Skeem 

Seminari videosalvestuse tellimine
Tellin
Invalid Input
Hinnad
Invalid Input


Hinnale lisandub käibemaks.

Tellija andmed

Ees- ja perekonnanimi*
Invalid Input
E-post*
Invalid Input
Organisatsiooni nimi
Invalid Input
Organisatsiooni aadress
Invalid Input



ETTEKANNETE TEEMAD


I osa: Küsimise kunst ehk töötajate küsitluse korraldamine organisatsioonis

Kadri Seeder, Palgainfo Agentuuri juht

  • Kuidas ennustada tulemusi ja planeerida nendega tegelemist?
  • Küsimustiku koostamine – miks, mida, kuidas ja kellelt küsida?
  • Kuidas kaasata juhte ja töötajaid küsitluse korraldamisesse?
  • Tehniline korraldus – kuidas asjad praktikas välja näevad?
  • Kas ja kui oluline on anonüümsuse tagamine?
  • Millised võivad olla küsitluse korraldamise positiivsed ja negatiivsed kõrvalmõjud?
  • Kuidas tulemusi analüüsida, neid võimendada ja järeltegevusi kavandada?

  • Uued küsitluste teemad:
    • juhtide käitumise hindamine,
    • meeskondade töökultuur ja tulemuslikkus,
    • töötajate enese vastutus tööl kogetu eest, 
    • psühhosotsiaalsed ohutegurid

 

 

ETTEKANNE 

Kadri Seeder, Palgainfo Agentuuri juht

Laadi alla .pdf

 

 



II osa: Vestlus: tagasiside küsitluse tulemuste kasutamine muutusteks ja arenguks


Osalevad:

Elar Killumets, organisatsioonide arengu mentor
Ivi Aluoja, Adven Eesti AS personalijuht

Vestluses Ivi Aluojaga uurib Elar Killumets, kuidas suutis energiasektori üks ihaldusväärsemaid tööandjaid Adven Eesti oma rutiinsed tagasisideküsitlused meeskondade arendamise vankri ette rakendada, muutes tagasisideküsitlused oluliseks osaks ettevõtte arengus.

Adven Eesti lugu:

  • Viis kuud pärast küsitluse tulemuste seminare on protsess endiselt elus – seminaridel kokkulepitu on enamuses saavutatud, lisaks on jooksvalt leitud järgmisi arengukohti
  • Ideed ja ettepanekud muutusteks tulevad töötajate endi poolt ning plaanide elluviimine toimub koostöös ehk see ei ole ainult juhi kohustus
  • Nii juhtidele kui töötajatele meeldis see protsess, kuidas koos probleemidele otsa vaadati ja lahendusi leiti.

Usutluses jagab oma kogemusi protsessi ümberkorraldamisest Adven Eesti personalijuht Ivi Aluoja. Juttu tuleb sellest, mida teisiti tehti, mis toimis, mis ei toiminud ning kuidas 2020 kevadel edasi minna plaanitakse.

 

 

ETTEKANNE 

Elar Killumets, organisatsioonide arengu mentor

Laadi alla .pdf

ElarKillumets 

Ivi Aluoja 

 

 

Seminarist on olemas videosalvestus. Selle tellimiseks kirjutage palun See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.